Openbare gegevens Stichting Razem

OPENBARE GEGEVENS VAN STICHTING RAZEM ALS ANBI-INSTELLING:

Stichting Razem is een Anbi-instelling, (een Algemeen Nut Beogende Instelling). De belastingdienst vereist dat Anbi-instellingen transparant zijn. Teneinde aan de eisen van de Belastingdienst te voldoen publiceren we onderstaande informatie over Stichting Razem op onze website.

a. Naam Stichting Razem
Datum van oprichting 6 oktober 1993
b. KvK-nummer 41186387
RSIN nummer 8042 15 807
c. Contactgegevens
vestigingsadres Dennenlaan 52
3739 KP Hollandsche Rading
ten huize van de penningmeester
C.A. Floor
website www.stichtingrazem.nl
Emailadres contact@stichtingrazem.nl
d. Bestuurssamenstelling
Het bestuur bestaat uit 5 leden
Leden van het bestuur Mevr. H.T. Vossen – Wartecka Bilthoven voorzitter
Hr. J.H.M. Rijksen Soest secretaris
Hr. C.A. Floor Holl. Rading penningmeester
Mevr. C. W. Schouten Maartensdijk bestuurslid
Hr J.C.G. Rossewij Groenekan bestuurslid
e. Beleidsplan voor 2020 zie beleidsplan-2020
f. Beloningsbeleid

Stichting Razem heeft geen betaalde medewerkers in dienst.  Het bestuur van de stichting bestaat uit vrijwilligers. Deze bestuursvrijwilligers krijgen een vrijwilligersvergoeding van 1500,- Euro per jaar voor hun werkzaamheden voor de stichting, welke zij als gift terugschenken aan de stichting. De overige vrijwillige medewerkers van Razem kunnen (een gedeelte van de) onkosten die zij maken voor de stichting vergoed krijgen. De stichting voert een zuinig beleid. Dit betekent dat onderdak voor uitwisselingsgroepen bijna altijd plaats vindt in gastgezinnen. Deze gezinnen krijgen voor het geven van onderdak en voeding geen vergoeding, maar wel een kleine attentie.

g.            Doelstelling

De doelstelling van de stichting is om op cultureel en sociaal gebied contacten te onderhouden en uitwisselingen te organiseren tussen inwoners van de gemeente Mieścisko in Polen en de gemeente De Bilt. Voorts zal al hetgeen ondernomen worden dat daarmee rechtstreeks of zijdelings verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn, in de ruimste zin des woords.

h. Verslag van activiteiten in 2018 zie onder activiteiten 2018
i. Financiële verantwoording betreffende 2018 zie financiëel overzicht 2018